Beads Bracelet

Salam..

Berhobi ni dapat release stress.. Mendamaikan jiwa..
Contoh paling best, ber-felt kraf..
Seronok bermain dengan warna dan kreativiti untuk menghasilkan kraftangan yang unik kita sorang je ada..
Tapi kalo tiap2 hari, siang malam buat kraf yang sama pun bole naik stress jugak.
Huhuhu...

Perkara yang buat saya release stress ialah buat perkara baru..
Dan perkara baru yang dah lama nak buat tapi tak tau nak buat camana ialah :

BEADINGS
beads bracelet untuk ibu saya
Saya suka godek2 dan tengok hasil manik yang dorang buat..
Kebanyakan crafter suka buat yg vintage dan nampak exclusive..
Saya pula suka yang colourful dan minimalist..

I don't have a best friend. I would like to have one..
 Haritu time borong barang kraf ni, nampak ada banyak beads..
Ikotkan hati semua nak.. 
Hohoho...

Akhirnya saya cuma amik beberapa jenis je yang saya rasa nak guna..
Dan talinya sekali..

This is for myself
Sampai kat umah, saya sendiri pun tak tau nak buat apa, dan nak buat macam mana..
Last2 buat simple2 je la..
Kene sedar la diri ni beginner kan..
:P


Dan terhasil la beberapa utas DIY Bracelet ni..
Comel tak?

Kalo nak try, bole dapatkan bahan-bahannya kat SINI


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama