Craft Supply : Dust Plug

Salam...

Eh, terkejut ke tengok rumah saya ni..?

Haritu cat putih, pastu biru lembut2 gitew..
Tetibe kaler mengejutkan ni pulak..
Apakah yang telah berlaku?

Erm..
Kononnya nak berubah jadi kewanitaan, kematangan sikit..
Tapi tak mampu.. Huwaaaa...

Header lama pun dah digunakan semula..
RAsa riang tengok banner tu..

Jiwa rasa lemah je tengok kaler yang pastel2, font yang lemah lembut..
Rasa kurang bertenaga...
Rasa macam berpuasa je..

Bila tukar kaler ni, tetibe muncul semangat yang lain macam ni...
Yeah!

Tu la namanya, just be yourself..
Hew hew...

Actually saya dah minta Ayuni Rafilah buatkan satu maskot baru, sebab saya suka dengan artwork dia yang kiyut miyut tu..
Nanti dah siap saya tunjuk tau..
TApi baru2 ni dia cakap nak stop melukis kerana tak reti guna software yang baru dan katanya lagi idea dia tak sesuai dengan generasi sekarang..

Harap2 dia tak stop..
Sebab dia lukis kentang je pun dah sikit punya comel..
Rugi la kalo stop..

Okay, biasa la mukadimah je pun dah panjang..

Baik la..
Barang baru, barang baru...

Haaa..
Apa ni..
Bahan kraf ke ni..

Ya, bahan kraf.
Nama dia dust plug

Tugas dia ialah mencucuk lubang yang tidak digunakan pada gajet anda seperti phone, tablet, lappy dan sebagainya..
Saiz dia ni sama dengan saiz pencucuk earphone..

Pendek kata, kat mana pencucuk earphone bole sumbat, kat situ la dia bole sumbat..

Ada 3 warna tau..

hitam 
untuk yang macho seperti saya..

putih
untuk yang suci seperti saya.. aww..

lutsinar 
untuk yang pemalu seperti saya.

Eh, semua saya je ni..
Tamak betul..
XP

Nak mixed pun bole...

Berapa harganya?

Dust plug harganya RM1.50/10pcs
RM13/100pcs

boleh pilih nak black atau white atau transparent atau mixed..

Nak senang order je kat asma-felt-box.com
PAstu pi kat kategori keychain & hp straps.
Dia duk bawah2 sket sebab budak baru..

Esok saya berikan beberapa idea camana nak gunakan benda ini..

Wassalam..


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama