Instagram Wallet

Salam...

Nampak tak logo instagram yang baru?
Sangat tak cantik!

Sangat tak cantik sampai saya tak mau tepek kat blog saya ni..
Rasa sedih pula.

Kenapa replaced logo legend tu dengan logo yang ntah hapa hapa tu... T___T
Whyyyyyyy... T___T

Sesiapa yang mengikuti perkembangan dunia social media mesti dapat agak kan kenapa..
IG dimiliki oleh pemilik FB.
IG kini lebih popular berbanding FB.
JAdi...
NAmpak tak flow dia camana..
Kalo tak nampak takpe, tak masuk exam..
Hehehe...

Kecewa punya pasal, saya buat felt wallet super simple ni demi memperingati logo asal instagram..

Ni pakai gam je..
Malas nak jahit...

Ni bahagian dalamnya..
Macam terlebih besar la pulak..
Huhuhu..

Ni saya buat untuk pakai sendiri..

Nak borong felt wallet design instagram ni pun boleh, mana tau nak jual kat uptow, downtown hujung minggu atau event sekolah/universiti masing2..
Tapi nk borong kene order awal tau..
Dan buat pembayaran terlebih dahulu..
Dah bayar baru masuk queue..

Okay la..
Nak packing barang..
HArini cik abang keje 16 jam, saya kene drive sendiri ke poslaju..
Erm.. malasnya... T___T

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama