Shopping Terus dari Blog!

Salam...

Haaa..
Apa tu shopping terus dari blog?
Cube tengok kat sebelah kanan ni ------------------> 

Nampak tak?
Saya dah masukkan website / kedai online saya di blog ni ...
Kalo korang malas nak buka 2 tab..
Boleh buka blog ni je nak sambil2 tu terus shopping kat situ ------>

Best kan...

Try la klik klik link tu..
Dia tak akan buka tab baru..

Idea ni saya dapat dari blog Ayuni Rafilah..
Beliau letak kedai online kat blog; saya pun rasa nak jugak..
Try try akhirnya dapat!

Yay!!!

Tapi kalo korang buka kat phone tak dapat la tengok kecuali tukar kepada web version..

Nak senang bole download app saya..
Cara downloadnya kat sini --> CARA DOWNLOAD APP ASMAFELTBOX

Sorry, tak masukkan dalam Google Play..
Tak reti..
Download secara manual je la ya...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama