KAd Raya Handmade Second Batch

Salam..

Uuuuuu...
Excited giler nak update pasal ni..
Tapi takleh update dulu...
Tak surprise la..

Minggu lepas ada beberapa orang bagitau yang kad raya dorang dah sampai..
Okay, baru bole tulis..
Weeeee.....

Ni la meja tengah buat keje..
Memang sepah
Kalo tak sepah tak bole syok wat keje...

Ketupat print ni ialah utk second batch..
First batch (yang dapat ketupat felt) 50 keping..
Pastu tak puas hati, tambah lagi 50..

Second batch cuma mampu print je, takot tak sempat pos.. 
Maafkan daku.. T___T

Aksi menggunting dan meletakkan komponen-komponen dalam barisan..
(sambil layan facebook)

Geram tengok..
Ketupat ni saya lukis dgn "paint" je..
Software lain tak reti guna..
Huhu..

Siap!


Yang kiri 50 keping 1st batch
Yang kanan 50 keping 2nd batch

Kebanyakannya saya hantar kepada kawan2 sekolah dan universiti dulu..
Dorang pun dah tak ingat saya..

Dan juga kepada saudara mara..
Selebihnya untuk customer bertuah..

Kastemer tu saya pick je sapa-sapa yang terlintas dalam senarai order sejak 2010..
Naseb naseb la ya..

Yang tak dapat tu jangan kecil hati..
Walaupun tak hantar kad, tak bermakna saya tak sayang korang..
Saya sayang tau..
Muah! Muah!

Selamat Hari RAya..
Maaf zahir dan batin..
^_^

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama