Hai..

Salam...

Semua order sepanjang cuti dah dipos pada Jumaat lepas..

Dan semalam saya dah pos order sepanjang 3 hari cuti ni..
Phew...

Saya dapat beberapa whatsapp tanya "Asma masih berniaga ke? Sebab blog dah lama tak update"

Maaf semua..
Blog ni dah agak terabai..
Sebab saya tak tau nak tulis apa dah.. T____T
Mungkin dah masuk usia 30-an ni, excitement menulis tu dah kian menurun..
Excitement berkraf tak menurun tapi tak begitu excited nak tunjuk..
Ntah la kenapa..

asma-felt-box masih berniaga seperti biasa..
Pos barang setiap hari seperti biasa..
Dan amik order seperti biasa.

Secara jujurnya, saya hadapi masalah dengan supplier..
Kemudian, ada masalah dengan forwarder juga..
Sakit betul hati..

Haritu dah nekad nak stop asma-felt-box dan tukar bisnes lain..
Tapi Cik Abang tak bagi..
Sepanjang tempoh kemurungan tu, Cik Abang yang amik alih kebanyakan keje..
Packing, post, stock, potong2 felt semua Cik Abang yang buat..

Selepas jumpa supplier baru, hati yang sakit ni terubat la juga sikit..
Malangnya masalah shipping pula mahal sangat..
Saya gunakan forwarder yang sama, dan sekali lagi dia menyakiti hati saya..

Ntah la apa masalah orang macam ni..
Ni dah seminggu bertangguh hantar barang..
Felt kuning dan orange dan abes, kita whatsapp pun tak reply..
Ntah bila la nak hantar felt baru saya tu..

Malas nak sakit hati..
It'll drained out my energy..

Okay la..
Sebenarnya taknak bagi aura negatif kat sini..
Tapi ramai yang tanya "asma-felt-box ada prob ke" maka saya citer la serba sedikit..
Asma-felt-box takde prob..
Yang prob cuma emosi saya..
Lambat betul nak sembuh. Haha...

Sekarang dalam proses nak build up balik passion nak menulis mengenai kraf..
Erm... tak de idea la... T___T

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama