Kain Felt Polyester Yang Lebih Lembut dan Murah

Salam..

Ada update penting mengenai polyester felt..

Seperti yang korang semua tahu, warna gold dan baby blue tu ialah dari supplier lain.
Namun bila sampai, kain felt tu berbeza sikit dengan yang saya jual selama 7 tahun ni..

Dia lebih nipis dan lembut..

Harganya murah sikit dan saya dah update kat website..
Namun begitu, ramai juga yang confuse dengan harga tu..

Demi mengelakkan lebih banyak kekeliruan, felt poly lembut ni saya dah asingkan dan korang bole tengok kat SINI

Sama juga, felt murah ni ada 3 saiz iaitu

1) 25x27cm (lebih kurang A4
2) 1/4m (lebih kurang manila card)
3) 1 meter..

Ada 4 warna


Haritu saya cuma beli sampel 4 warna ni sahaja..
Tak tau la nak beli lagi ke tak..
Ramai nak poly felt yang asal sebab lebih tebal dan berkualiti..

Cuba tengok kat website http://shop.asmafeltbbox.com
Kalau ada apa-apa yang keliru, pening, susah ke apa ke; whatsapp je saya..
Nanti saya ubah apa-apa yang patut, in shaa Allah..

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama