10/07/2017

Video : Timelapse PErler Beads Making Hamtaro

Salam..

Siapa yang follow saya kat facebook pasti dah tengok video timelapse saya buat perler beads hamtaro

Hamtaro ni one of my favorite zaman remaja dulu..
Comel sangat..

Pada hari Ahad haritu, saya buat hamtaro ni sekeping..
Tak sabar nak bagi siap..



Lepas ni nak buat apa ek..
Ingat nak buat juga kawan-kawan dia yang lain...
Dua orang (ekor kot) kawan dia pun dah buat haritu..
Pashmina dan Cappy..

Nak buat yang lain takde masa, dah malam.. Haha..

http://asma-felt-box.com/collections/pixel-beads

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Adbox