Video : Owl Pixel Crat (Perler Beads)

Salam.

New video uploaded.

Ini videonya.. 💖💖💖

Asma-Felt-Box Channel dah ada 803 subsribers.
Yay!

Views memang sikit je dapat kebelakangan ni, berbanding 40k views pada awal-awal channel tu dibina.
Kenapa ek?

Mungkin dulu tak ramai upload video kat youtube.
Sekarang dah crowded.
Video yang lebih berkualiti menjadi tumpuan ramai.
Mungkin juga algorithm dah berubah; tak transparent macam dulu.

Video ni semua saya amik guna camera phone.
Dan edit dalam phone juga.

Nak sediakan camera berkualiti, microphone berkualiti, lighting yang cantik, dan editing software yang nampak lebih pro, itu bukan bidang saya.
Tak pandai setting dan tak tau camana nak buat.. Haha..

Okay..

Saya dah lama sangat tak masuk facebook.
Facebook page tak updated.

Nak order, atau nak tanya korang whatsapp je saya kat 018-379 8330
PM tu lambat sikit nak reply.

Apapun, whatsapp saya tutup pada hari Sabtu dan Ahad.
Offday.

Jangan lupa subscribe channel saya tau.. ^^

Wassalam..

2 Ulasan

Terbaru Lebih lama