Bear Amigurumi

Salam...

Tengok apa saya buat!


Bear Amigurumi.
Comel tak..? Hihihi..

Nampak kecik mesti senang nak buat kan..
Tak senang pun. Berpeluh gila tau.
Terutama tangan dia tu.
Kait-kait tak jadi.
Kait-kait tak jadi.

Aii, geram aku...

Tapi bila dah jadi, fuhhhh!
Satu kepuasan maksima. Hihi.

Ingat nak buat kaler pink pula.
Tapi dah penat.
Ingat nak buat banyak-banyak.
Tapi penat.

Saya betul-betul tak faham camana crafter crocheters ni ber-crochet setiap hari.
Saya yang ber-crochet sekali sekala ni pun dah mengalami tekanan jiwa dan kemurungan.
Dorang watlek watpis je duk crochet hari-hari.
Omg! Very talented!


Ini gambar work in progress.
Tu kepala, tu badan..

Korang nak try ke?
Kalau nak try boleh dapatkan set jarum mengait kat http://shop.asmafeltbox.com
Benang saya tak jual tau.
Benang tu banyak warna, banyak saiz, banyak jenis, saya tak reti nak beli yang mana satu.
Sorry..

Baiklah!
saya akan buat bear kaler pink pula.
Caiyuk! Caiyuk!

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama