PVC Sheet for CRAFT in da house!!!

Salam...

Yippi! Yippi! Yippi!
Hepi giler....
Sebab PVC dah masuk kedai.... Yippi!!!

PVC sheet

Tengok!
Cantek tak? Cantek tak?

Ada 12 kaler semuanya...

Ada pvc kaler hitam, coklat gelap, cream, hijau gelap, hijau lumut, biru gelap, biru tak berapa gelap, merah, peach, kuning dan putih...
Kaler mmg cantek giler...
Dah pikir dah nak buat apa ni, tapi kene "ork" dulu...
Siapkan pending order baru bole craft suka suki.... T___T

PVC ni jenis lembut dan nipis..
Masa pilih2 aritu saya ingatkan PVC ni keras...
Rupa2nya lembut dia macam PU leather...
Tahun lepas saya ada beli sikit PU Leather n texture dia macam ni la...
Lembut n nipis... Senang la nak jahit tangan nanti.. 
SUKA!!!

Ni pun 1st time pagang pvc sheet ni...
Tak tau la kot2 ada banyak jenis...
Tapi serius cakap.. saya puas hati giler dgn pvc ni...
RAsa nak guling2 atas depa...
Hohohoho...

Okay la, harganya....

Harga:
RM2.00 sekeping 
saiz 23x25cm

RM22/pek (ada 12pcs kaler di atas)

Stok cuma ada 15 pek je...
2 pek dah terjual, jadi ada lagi 13 pek...

Nak buat apa dengan PVC Sheet ni?

PVC sheet ni korang bole buat benda yang sama dengan korang buat dengan felt...
Keychain, brooch, bekas phone, wallet, purse, bookmark atau apa saja yang korang nak buat...
Dan harganya craft tu pun boleh digandakan lagi (sebab pvc kan)

Lagi satu yang best, pvc ni kalis air dan tahan lama...
Kalo kotor pun bole cuci atau bilas air...

Saya nak buat apa ek...?
Nk buat bekas phone la...
Tak kira, tak kira! Nak buat jgk...
Hohohohoho....

Korang nak try tak guna PVC?
Kalo nak, apa lagi... Jom la beli...
Isi borang kat sebelah tu ek...
^_^

K, arini pos barang...
Dan ingat nak gi jalan2 la.. Nk cari meja...
Skrg ni saya berkraf kat bawah sbb belom ada meja lagi...
Nk 2 biji meja utk utk buat L, senang nak pusing2 amik barang....

Haaa...
Saya pun dah pindah ke bilik yg besar sket...
Cik Abang yg sarankan bilik 2nd ni...
Katanya bilik asall tu kecik...
Mekasih Cik Abang...
Suka sangat... ^_^

Okay la.. Nak packing barang jap, pastu pos...
Sape nak teman saya, meh ler...

Wassalam.... 

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama