My Call Card

Salam...

Selain dpd Ladybug aritu, ada lagi brg lain sampai tau...
Tapi ni bukan utk dijual...

Jeng jeng jeng!!


My call card... 

Kualiti gambar sangat mengecewakan sebab saya malas nk pi beli bateri...
Ni guna kamera phone jer...

Tau tak saya tempah secara online tau...
Harganya RM60 termasuk pos utk 300pcc (include postage)
Design free...
Print depan belakang dan kad ni mmg tebal dan keras..
Ni adalah kad paling keras yg penah saya buat... 

Sebelom ni penah buat kad sebanyak 3 kali
1. RM23 - depan sahaja - kad nipis dan kaler kad lain ngn design
2. RM16 - depan shj n kad nipis gak dan design yg sedia ada je bole.. 
3. RM16 - kat tempatyg sama ngn yg ke-2 tu tp font dia dah jadi macam tulisan typewriter dan no tepon dah salah.... Menyampah tahap gaban aku... T___T

Serius, saya sgt puas ati ngn org yg wat kad ni...
3 hari je dah sampai kad depan umah...
Hepi sgt...

Kalo nak, ni email dia ea: abd_nasir@yahoo.com
Jgn bimbang; saya wat iklan ni pun tanpa pengetahuan dia...
Ni demi membalas jasa dia kerana menggembirakan hati saya sebanyak seminggu....

Wassalam...


4 Ulasan

  1. Balasan
    1. Dia xde blog.. Sy jumpa iklan dia kat olx... PAstu emailkan jer n transfer duit.. 3 hari kemudian sampai umah.. Hihihi.... Suker.... :D

      Padam
Terbaru Lebih lama