How to Copyright Yours

Salam....

Erm...
Mode super duper busy...
Order berderet dan masa pulak berlari2 dgn laju meninggalkan sy yag terkial2 di sini..
Hahahahaa...


Arini saya belek balik post2 yg lepas...
Agak terkilan...
Rupanya saya ialah penjual craft materials.... erm.. tak bestnyer nama tu...
Bukannya crafter seperti yg saya fikirkan...
Akibat kamera yg kehabisan bateri (dan lupa nak beli walhal hari2 pi pasaraya) dan sentap akibat beberapa insiden guna photo n design without permission; saya jadi trauma nak letak pic craft sendiri...

Tidak seperti tahun2 yg sebelomnya, dgn selamba badak seme benda yg siap jaet nak amik gambar n dgn bangga tahap gaban nak share... Hohohohoho...
Baca blog post pada tahun2 sebelomnya adalah lebih menghiburkan hati berbanding blog pos pada tahun ni (dan tahun lepas - maybe)...


Kepada korang yg selalu reka design yg baru2 dan comel2, dan kemudian terserempak dgn design yg sama dijahit oleh orang lain tanpa mendapat keizinan dari anda dan tidak memberi kredit kpd anda; mesti korang nak tau tentang COPYRIGHT kan...

Godek punye godek, sya terjumpa satu artikel yang paling lengkap dan paling mudah difahami...
Sila klik SINI -----> COPYRIGHT

Saya nak tulis balik, tapi rasanya artikel tu jauh lebih menarik utk ditatapi bersama...

Harap ia membantu...

Wassalam...


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama