Stok Acrylic Felt is Running Low

Salam...

Cewah, speaking konon...
Stok Acrylic felt dah tinggal sikit sangat..
Macam tak percaya je tinggal banyak ni...

Percaya tak?
Huhu..
Sila la percaya kerana inilah hakikatnya... 

Bulan lepas kan ada jualan murah acrylic felt..
Ingatkan sempat restock...
Alih2 dah kontang dah..
Kene lebih alert lagi pasni... *cing* mata bersinar~

Stok baru akan sampai dalam 12-14hb ni..
Mintak2 la sampai cepat.. Kadang2 lewat jgk... :/


Polyester felt pun dah kurang...
Banyak nak kene potong ni...
Malasnya saya sejak balik dari cuti ni..
Hohoho...

Naseb baek ada Mr. Wolverine..
Stok felt, potong felt, iron felt sekarang beliau yang handle..
Pos barang pun dia la yang setiap hari merempit...
RAsa seronok sangat bila ada geng buat keje...
Ada geng nak bincang2 beli barang..
Ada geng yang ingatkan barang apa yang abes, dan barang apa yang kene beli..
Best sangat... 

Semoga keindahakan ini akan berkekalan hingga ke syurga..
Amin...

Order ? order?
Ada 3 biji bantal nak disiapkan.
Semoga dapat pos bantal tu Isnin ni..
Chaiyuk!!

Wassalam...


No comments:

Post a Comment