Keychain Donut

Salam...

Kenapa letak gambar diri sendiri kat blog ni...
Sbb ada yg nak tau dgn siapa mereka berurusniaga...
Takot2 kena tipu, atau brg tu tak wujud, atau takot dah bayar, pastu senyap...

Walaupun agak terluka dengan pernyataan tersebut, tapi mereka tak bersalah...
Malah mereka perlu berasa sangsi dan berhak mendapatkan maklumat dengan tepat...
Kalo tgk kat FB ada page khas untuk pelanggan2 yg kena tipu dgn online shop...
Malah ada yang burned beratus2 krn membeli brg2 dr online shop...

Takpe2...
Saya sendiri pun beli dari online shop yg saya rasa yakin sahaja...
Tp mmg susah nk meningkatkan keyakinan pelanggan terhadap kedai baru seperti saya...
Apapun saya tetap akan berusaha dan ikhlas dalam apa yg saya lakukan...

InsyaAllah....

Okey. CRAFT I'VE MADE TODAY...
DONUT!!

Ni order dari Mira...
Mira nk gantung kunci keta dan kunci rumah...
Katanya Donut ni senang, sbb leh sarung kat jari n tak jatuh time dia pi kedai runcit...
Hmm.. Betul juga kan...

Wassalam....



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama