Search This Blog

05/11/2010

Mini Straps 11 Beradik...

Salam...

Design terbaru kali ni tersangat la simplenya...
Dan harap2 takde siapa nk tiru...
Saya wat mini strap dan mm suka sgt mende2 cenggini....

HOROSKOP MINI STRAP
Cute kan....
Tapi awat tgh2 tu rompong....
Bukan tertinggal...
Dah wat dah dah pun sign tu....

Ni la sign yg takde dlm 12 horoskop tu...
Tak silap saya ni simbol VIRGO kot...
Walaupun jahitan dah MANTOP....
TAPI....

Bla diterbalikkan jadi gini...
So saya takmo amik risiko jual sign ni....

Korang yg berbintang Virgo, sorry byk2...
Sy takleh jual sign ni...
Nanti sy cari idea laen utk korang ek...

Wassalam....


4 comments:

  1. Haahlaa.. sebelum ni tak pernah2 perasan pun. Macam takde sign lain diorang nak buat kan, kak. Eeei..geram3.

    ReplyDelete
  2. Tau takpe...
    Sentap gak nmpak ni.
    Kene hati2 kan...

    ReplyDelete
  3. o....tak penah prasan..walaupun sy bintang virgo...

    ReplyDelete
  4. Sy pun baru pasan masa brg2 tgh berterabur.. Rasa x sedap ati plk nk jualkan.. :(

    ReplyDelete