Info Midtown Esplanade Kuantan

Salam...

Arini saket kepala la...
Dah lupa apa nk bebel kat sini tadi...

Ni hair band yg sy bt satni....


Paling suka kaler pink tu...

Phone saya dah rosak an sepanjang minggu ni ramai sangat yg kol dan sms tanya pasal tapak kat benteng tu... RAmai sgt sampai sy dah tak tau tgh cakap @ sms dgn sape skrg ni...

So utk pengetahuan anda semua;

MIdtown Esplanade terletak di benteng Kuantan... 
Operasi: Setiap JUmaat, Sabtu dan Ahad.
Waktu: 4ptg hingga 4 pagi
Kemudahan yang disediakan: Kanopi dan lampu.. Meja bw sendiri
Bayaran: Deposit = RM100.00 (akan dipulangkan kalo takmo berniaga dah..)
RM40 sehari.. Bayaran secara mingguan...

Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi: 09-5142112

Cakap je ngn akak yg angkat tepon tu...
Akak tu baek sgt2... Tak makan orang...
Huhuhu...

Waktu ramai orang mmg susah untuk dikenalpasti...
Sebab kita tak boley baca pikiran orang lain...
Tapi, InsyaAllah kalo tak ujan, ada je orang lalu lalang depan tu...

Dan kalo korang nk letak brg kat tapak saya tu, memang boleh sgt2...
Cuma tak jamin akan laku la...
Saya nk amik RM1 je...
Yg mahal2 tu kena up sket la...

Ape2 hal contact saya melalui email k...
Jangan kol la sbb phone dh rosak.. Tgh cakap2 nnti tetiba pengsan...
Sms pn boley, tapi skrg tgh musin take kdt...

Tau tak dalam seminggu ni sy dh topup RM30..
Sbb berbalas sms dgn anda yg tanya pasal benteng tu...
Suka betul tgk ramai yg berminat berniaga rupanya...
Huhuhu...

Wassalam...


2 comments: