GA Saya Nak Phone Casing

Salam....

Kali ni nk join GA dari therosputih...
Yg menariknya GA ni start pada hari yg sama saya start wat 1st GA...
Dan rosputih pun dh join GA sy tu...

Sebanarnya sejak 1st day lg dh nk join GA ni, tapi sebab tenet terlalu lembab dan keje pun berlambak2; so dh terlupa la plk...
Tp takpe, di kesempatan ni, saya nak join jgk! Tak kira!!

Caranya tak mudah.... (Cewah! Bikin gimik jer..)
1. Ada blog dan beralamat di Malaysia - Menepati syarat..
2. Follow 2 blog beliau iaitu INI dan INI - dh follow...
3. MAsukkan kedua1nya dlm blog list masing2 - Jap lagi
4. BUat entry ni dan masukkan link GA ni - Dah
5. Buat slogan :

       "SAYA NAK PHONE CASING KERANA PHONE SAYA GULING2 NAK PAKAI CASING. PADAHAL DAH BELIKAN YG GAMBAR HELLO KITTY. DIA TAKNAK JUGA. KATANYA NAK YG CROCHET YG THEROSPUTIH BUAT SENDIRI. TAKMO YG MADE IN CHINA. HAMPEH PUNYA PHONE."

6. Letak banner ni kat sidebar dan link kan ke GA ni - jap lagi
7. Letakkan link entry korg katkomen kat SINI - jap lagi

PAstu hadiahnya apa yer...
NI la hadiahnya....

Tapi pemenang boleh pilih max 2 kaler yg korang nk... Ada 5 pemenang tau....
    
     Asma        : En. Tepon, kalo menang ni, awk nk casing kaler aper...
     En Tepon  : Hm...... Nak kaler itam, line kuning, bunga kuning juga... WooHooHoo....
     Asma        : Ape la itam kuning... Itam merah la... Baru ROCK!
     En Tepon  : Takmo! Takmo! Nak itam kuning gak.... (sambil guling2 smpai jatuh longkang)
     Asma        : Sukati hang la.....

So... kalau la saya menangkan (muka tak malu..) saya pilih kaler itam dan kuning yer... Huhu (muka merah..)

GA ni expired pada 13 Februari 2011 pkul 11.21pm... Dan pemenangnya akan muncul pada 20 Februari 2011 pkul berapa tak bgtau la plk...

Jom join... >_<

Wassalam...

2 Ulasan

  1. alahai entry nih...berair2 dah mata ain duk bace...hehehe...thanks a lot akak...jampi2 sket, silap ari bulan dapat hitam kuning tuh...hihihi

    BalasPadam
  2. HUhu... Harap2 la kan.. Ngehehe,...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama