Pengumuman...

Salam....

Ramai yg mesej dan email tanyakan tentang status oder mereka...
Dan kebanyakannya dah siap di pack dah, cuma belom pos...
Kenapa...

Sebabnya...

Seperti yg diketahui ramai, kunci kedai dah hilang, so 2 hari tu dh delay byk keje...
Dan start Khamis lepas, saya dh kene gastrik...
Ingatkan biasa2 so rehat je kat umah...
Tapi kali ni mmg luar biasa...
Sampai saya terpaksa amik suntikan utk cepatkan buang rasa saket ni...
Suntikan diamik pada Ahad lps, tp hari ni masih saket....

Mungkin perot saya dah luka dah kot...
Saket setiap masa...
Duduk tak bole...
Baring tak bole, berdiri tak bole..
Tdo tak bole...
Berjaga pun tak bole....

Nak pikir apa2 pun tak bley sebab saket yg sgt2...
Apa yg saya buat ialah merapu kat wall sebab nk distract saket ni.. Namun  bukan berhasil pun....

Hari ni saya dah dapat 3 org pembantu utk cepatkan proses penghasilan crafting ni...
Tp x dapat nk bg byk barang, gara2 tak dapat nk wat keje dgn fokus dan laju...
Sangat kecewa....

Apepun, kpd korg yg rasa brg dh lama sgt dan cam fed-up nk tggu; bole request utk cancel or refund...
Minta maaf, sy takleh cepatkan proses...
Utk 3 pemnbantu tu sy cuma bg barangan ready made dan bukan custome made...
Custme made sy nk wat sendiri...
YA, sy mmg degil... Dan sgt cerewet...

So if yo really need refund and cancellation, pls do so...
You have right to do that...
Dan saya mmg tak dapat nk proceed cepat2...
SAya tak apat wat keje pun..
Cuma guling2 je atas katil tu...

Ape la yg saya tulis byk sgt ni...
Doakan sy cepat sembuh yer...

Wassalam....

P/S: Ada yg dh siap tap belom bwk ke pos office...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama