Felt Hair Clips

Salam...

Hi....
Semenjak dua menjak ni saya dah jarang terima custom made order...
Sorry, tetiba mood nak berkraf macam dah agak kurang...
Bukan sebab apa2 pun, cuma rasa nak jaet mende lain pulak... Berbanding jaet custom design...

Dan ada beberapa kes customer kurang berpuas hati dgn custom design yg saya hasilkan disebabkan jenis tulisan, atau kaler ataupun combination kaler...
Ni adalah salah satu sebab saya selalu tolak design yg agak rumit...

Minta maaf...
Saya dah buat yang terbaik; namun masih belom berjaya memuaskan hati semua orang.....
Dan taste saya adalah simple dan plain...
Yg colourful dan ceria saya kurang mahir...
Minta maaf...

Tetiba rasa nak buat sepit rambut...
Maka terhasil la ini....





Huhuhu...
Beberapa bulan lepas saya dah siapkan DIY pack yg pertama...
It's a cake...
Sy jual kat Midtown dan masih tinggal beberapa pek lagi...

Nnti saya upload k...

Wassalam....




Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama