TAK NIAGA

Salam...

Saya akan ke Singapore 22hb (Khamis) dan balik semula pada 26hb....
Jadi pos terakhir ialah esok..

Kepada anda yg nak place order dan nak cepat, minta maaf sy tak dapat proses dalam tempoh itu...

Pembayaran terakhir ialah pada hari esok (Rabu sebelom 8 malam) dan inform pembayaran sebelom 9 malam... Lepas 9 malam saya akan offline sehingga 26hb...
Tapi hari Khamis tu saya akan buat pengeposan terakhir...

Order yg dibuat selepas Rabu 8 malam akan diproses pada 27hb...

Kepada anda yg nak place order dna tak kesah dapat selepas 27hb, kesudian anda amat dialu2kan...

Erm.. Tu je kot...

Sebenarnya mmg dah planning nk pi SIngapore, tapi dah terlupa ttg Asma Felt Box...

Minta maaf byk2 sbb bgtau hal ni last minit...

APapun saya sayang korang sebab korang comel macam saya... >_<

Wassalam...

2 Ulasan

Terbaru Lebih lama