Salam...
Sy malu nk citer ni... Tapi nk citer jgk...
Bbrpa ari ni sy sgt bz oleh itu sy pas kan proses pos brg kpd adik saya...
Seme parcel tu sy dah tampalkan alamat dan dia cuma perlu isi borang kat pejabat pos (sbb borang dlm simpanan saya dh abes..)
Pastu......
Ramai customers yg complaint brg dorang tak sampai2...
Sy tak heran, sbb ada waktu2 poslaju ni pun cam tenet jgk tetiba je tak selaju mana...
Dan tenet pulak slow cam siput, nak loading gmail punyer la lama... -__-"
Nk reply email satu satu pun sempat lagi golek2 tido...
Last2 terus tdo, tak sempat reply....
Dan td, lepas blk dr kerja; ibu memberi saya maklumat yg sangat pelik...
"Byk barang sampai.. Awk order apa byk sgt ni..."
Aik.. Sy tak order apa2 pun....
Tiba2 ada 9 parcel poslaju berlonggok dlm bilik...
Aik! Bila pulak sy order brg....
Ajaib sungguh....
Rupa2nya.....
Seme tu ialah brg2 customer yg adik saya poskan aritu...
Beliau telah silap isi ALAMAT PENERIMA kat ALAMAT PENGIRIM...
T____T <---ini je yg mampu saya lakukan...
Dan skrg sy abeskan malam saya dgn anta email kpd customer2 yg tertanya2 status bg dorang...
Tak tau nk nanges ke nk gelak...
Sbb ibu saya gelak lps tau hal sebenar... <--tak baek dier.. T__T
Ok, takpe2... Biasa la rugi2 sket.. Dah nama pun niaga.. <--nak sedapkan ati...
Wassalam...
Sy malu nk citer ni... Tapi nk citer jgk...
Bbrpa ari ni sy sgt bz oleh itu sy pas kan proses pos brg kpd adik saya...
Seme parcel tu sy dah tampalkan alamat dan dia cuma perlu isi borang kat pejabat pos (sbb borang dlm simpanan saya dh abes..)
Pastu......
Ramai customers yg complaint brg dorang tak sampai2...
Sy tak heran, sbb ada waktu2 poslaju ni pun cam tenet jgk tetiba je tak selaju mana...
Dan tenet pulak slow cam siput, nak loading gmail punyer la lama... -__-"
Nk reply email satu satu pun sempat lagi golek2 tido...
Last2 terus tdo, tak sempat reply....
Dan td, lepas blk dr kerja; ibu memberi saya maklumat yg sangat pelik...
"Byk barang sampai.. Awk order apa byk sgt ni..."
Aik.. Sy tak order apa2 pun....
Tiba2 ada 9 parcel poslaju berlonggok dlm bilik...
Aik! Bila pulak sy order brg....
Ajaib sungguh....
Rupa2nya.....
Seme tu ialah brg2 customer yg adik saya poskan aritu...
Beliau telah silap isi ALAMAT PENERIMA kat ALAMAT PENGIRIM...
T____T <---ini je yg mampu saya lakukan...
Dan skrg sy abeskan malam saya dgn anta email kpd customer2 yg tertanya2 status bg dorang...
Tak tau nk nanges ke nk gelak...
Sbb ibu saya gelak lps tau hal sebenar... <--tak baek dier.. T__T
Ok, takpe2... Biasa la rugi2 sket.. Dah nama pun niaga.. <--nak sedapkan ati...
Wassalam...
Huhuhu... T___T
BalasPadamAdoi laa... sorry, kak tie tergelak sikit, :)
BalasPadam(T.T)
BalasPadamP/s : Memang lawak giler lah..kalah lawak gag concert.
if u nak jdi crafter yg berjaya or ada rmai customer, u x boleh terus menerus cerita tentang kelalaian u, kesilapan dan sebagainya. customer akan ragu2 dan takot untuk berurusan dgn u.. sepatutnye u perlu menaikkan nama u, bukan jatuhkan.
BalasPadamsekian..
Owh.. Gelak ea... Tak baek tau... Huhu... :DD
BalasPadamAnon: Ya, thanx for the advice.. The thing is I am a very honest person.. VERY.. :>
it's ok la asma..asalkan ktorg dpt brg yg dbeli tu..hope to know u better..n thank you 4 ur hopen-hearted to share with us what u're feeling for this 'crita lawak'..nk tgelak pn ada sbenarnya.lucu;D;D
BalasPadam