Not in da House....

Salam...

(ini ialah autopost)

Hari ni saya berada di De Rhu Beach Resort Balok... Menghadiri kursus Dinamika Usahawan Progresif (DUP) anjuran MARA....

Seriously, saya sendiri pun tak tau nape saya bole mengikuti kursus ni...
Tetiba dpt panggilan tepon tawarkan sy kursus ni...
Bayar seratus pastu hadiri kursus dari Isnin (malam) smpai Jumaat (malam jugak)...
Duk hotel, makan minum seme sekali la tu....
Macam best jer...
Muahahahahahaha!!!

Tapi.....
Tak best sbb kene tinggalkan gerai makan tu...
Takleh goreng ayam pagi2 dan serve customer2 sy yg semenye comel2 dan sopan2...

Sebenarnya saya ni bernaseb baek sgt tau...
Sebab customer saya (sama ada customer craft atau yg kat kedai makan tu) semenye baek2 dan sopan2...
Tak penah la marah kalo saya silap atau lambat serve depa.. (sbb sy ni kan jenis lembab yg tak dapat diubati.. Dan sgt cemerkap... Selalu je nk tergelincir kat gerai makan tu dan pakcik2 tu pulak yg melatah tgk sy tergelincir... Huhuhu.. Comel betul....>_<)

Sorry, takde gambar nak share...

Wassalam....



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama