Raksasa Pacman Iron-on Felt Embellishment

Salam...

Ni adalah projek yg saya buat baru2 ni...


Raksasa Pacman Iron-On Felt Embellishment (mak aihh... panjangnyer nama.,..)

Ni adalah salah satu projek consignment kpd sorang seller yg jual barang2 craft...
Raksasa ni kecik je tau lebih kurang saiz 50sen...
Cuma perlu iron je kat atas apa2 jenis fabric pastu dia akan lekat...

Bole la nak lekat kat t shirt ke, beg ke, kat langsir ke, kat cadar ke, kat alas meja ke...
Apa2 je la yg korang rasa nak lekatkan...
Kat tudung pun bole gak kot...
Huhuhu...

Harganya : RM4/pack

Yg atas tu kaler yg panas2 kan...
Ni bawah ni ada kaler lembut...


Ni gambar yg masih belom siap lg...
Adik dh bawak kamera pi Genting, jadi takde gambar baru..
Huhuhu...

Sape nak, isi borang ea...

Wassalam...




No comments:

Post a Comment