New Blog for Craft Supply

Salam...

Haaa... Korang ada nampak apa2 beza tak blog saya ni

Ya, ia masih oren seperti dulu...
Ya, header pelik tu masih ada lagi...

(Seme kata : Erm.... Macam sama jer... Eh...! )

Huhuhuhuhu..
Nampak dah ea...? atau,
Tak nampak dah ea... Kemana gambar2 craft supply yg penuh 1 blog ni menghilang...?

Kui..kui..kui....
Untuk pengetahuan korang, mereka telah ditransferkan ke daerah lain akibat rajin bekerja... XD

Ini merupakan satu agenda  BERSIH 3.147 versi Asma-Felt-Box dengan tujuan utk membersihkan blog ni dari cebisan2 yang berpeleseran ke sana kemari sehingga menyebabkan mata para pembaca blog ni mengalami cross-section <----(merepek)....

Namun begitu, cebisan2 itu tidak kami lukai, tapi telah kami kumpulkan dengan penuh kasih sayang ke sebuah kota yg sungguh aman damai sentosa...

Tak caya ea...
Mari ikot saya; kita bongkar utk satu kepastian...
Tapi kene pelan2 tau, takmo kedamaian kota tu tercemar... Jom2...

(setengah saat kemudian....)

Haa...
Kita dah sampai...
Teng! Teng! Teng!


Ini la blog baru yg menepatkan semua ahli2 yg rajin belaka itu...
Seronok kan....
HUhuhuhuhuhuhuhu....

Saya tau korang tak rasa apa2 pun, tapi saya rasa lega sgt...
Sebab dah penat mengadap blog oren yg penuh dgn segala macam mak nenek...
Skrg nampak lapang sket kan....
(6_6)

Kini;
Blog Oren : Ialah tempat di mana saya merepek2 dan update items
Blog Ungu : Ialah tempat saya susun brg2 craft supply ni kat rak yg disediakan... Tengok, siap upah pakcik jaga lagi tu...
Dan brg2 handmade nak letak kat mana ek...? Perlu ke 1 blog lagi..?

Nanti baru pikir...

Diharap pemindahan ini dapat dijadikan batu loncatan untuk kami lebih maju di kemudian hari...
Yay!!!

K la.. Skrg nak pi pos brg kejap...
Sape2 nak place order tu jangan segan2 tau...

Wassalam....






Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama