23/07/2012

R3: Mini Owl Plushie

Salam...

Woooo...
Baru je pikir nak wat GA malam tadi, tiba2 ramai crafter wat GA at the same time...
What happen? Adakah para crafter mempunyai gerak hati yang sama...
Huhuhu.. Sukanya! ^^
Rasa cam tak kesorangan di dunia ni.. Chewah!

Wokep. projek yg ke-3 ialah....

Mini Owl Plushie...

Jangan terpedaya ek...
Plushie ni kecik je...
23x25cm jer tau...

Haritu dah kene marah sbb dia igt besar dan cakap terpedaya dgn gambar tu...
Walhal dah terang tulis 23x25cm...

Tapi kan ada slek sket la... 
Telinga dia tu kan... Ya, itu telinga la...
Tapi nampak cam tanduk kan... :(

Erm... sangat2 tak gembira...
Sebenarnya nak wat 2 biji tapi bila dah jadi tanduk, terus malas nak wat yg ke-2...
Kene alter telinga tu bg nampak cam telinga...
Hadoi..... <--(malas la tu...)
Huhuhu...

Harga : RM25 include postage...

Utk pengetahuan korang, inilah hadiah GA utk kali ini.
Tapi GA ni bukan utk blogger la.. Sorry...
Hanya khas utk Facebooker je...

Aa? Korang ada Facebook?
Apa lagi... Moh guling2 ke ------> SINI!!

Wassalam...



No comments:

Post a Comment

Adbox