Craft Supply dah Restocked

Salam...

Ingat tak haritu saya cakap posmen bg sorry note...
Dan kononnya saya nak pi amik lah hari JUmaat lepas kan...
Tapi kan.. Saya tak pi amik pun...

Sebab saya lupa.. :P
Huhuhu....

Time kat umah dah susun dan jadual perjalanan..
Tapi ntah macam mana tertinggal jugak 1 keje...
Hadoi....

Tapi takpe, pagi tadi dengan semangat waja saya pegi ke post office utk mengambil sebiji parcel itu...
Akibatnya, bukan sebiji... Tapi 3 biji parcel... XP
Macam mana seme brg bole sampai serentak...? Cam pakat2 jer depa ni...
Huhuhu...

Lalu dengan terkial2nya saya menggendong 3 biji parcel tu smpil mengepit purse panjang kat celah ketiak...
Naseb baik ada ketiak.. Kalo tak nak selit kat mana ntah purse ni...
Ape la..
Kalo tau byk parcel, bole parking kat post office...Tapi dah pi parking kat seberang jalan...

Untuk pengetahuan korang, post office ni susah nak cari parking tau...
Pastu bila tak jumpa parking korang kene pusing dalam setengah bandar baru smpai balik ke destinasi tadi...

Erm..
Kuantan ni kecik je...
Tapi public transport takde.. (kecuali teksi yg dari rumah saya ke Megamall yg amik masa dalam 5-7 minit termasuk tunggu 2 trafik light tu kene charge RM8)..
Bas dlm bandar mmg takde.. Cuma ada bas ke kawasan yg jauh macam Pekan, Panching dan bbrp tempat lain yg amik masa paling cepat setengah jam baru smpai bandar (dengan mengambil kira tahap keuzuran bas, trafik jam dan berhenti2 kat bustop)...

Oleh itu kebanyakan org Kuantan ada kete sendiri (atau moto sendiri)...
Dan memandangkan bandar ni kecik, parking space pun takde la byk sgt...
Tapi kereta byk sgt...
Jadi parking kete mmg problemo....

Chup.. chup...
Kenapa saya cakap ttg kereta ni...?

Owh...
Ok sampai umah tetibe ibu bgtau ada 1 lagi parcel smpai...
Yippi!!!!

Jom tgk brg apa yg sampai ni....

Inilah sebahagian dari brg2 tu...
Yippi!!

Butang Bulat Hitam 9mm dah restocked
Butang Bulat Kaler 9mm dah restocked
Butang Bapak Besar 23mm dah restocked
Butang Bunga 14mm dah restocked

Ribbon dah restocked

HP Straps dah restocked

Brads dah restocked
Keychain dah Restocked

Yay!

Nak susun skrg...
Jom tolong saya jom.. ^_^

Heeeee....

Wassalam....  

2 Ulasan

Terbaru Lebih lama