Consignment Order for Felt Craft

Salam...

Maafkan saya atas tajuk yang sangat tak unik tu...
Nampaknya saya kene attend kursus menulis tajuk ni.. (ada ke kursus ni..? Huhuhuhu)

SAlah satu perkara yang paling mencabar ialah tulis tajuk..
Kadang2 tajuk ni membosan gak... Sebab secara realitinya seme tajuk entry lebih kurang sama je kan...
Tapi terpaksa gak alter2 sket bagi lain, last2 sama gak...
Huuuu.....

Aritu saya terima consignment order..
Jom tgk aper saya bagi kat deme... :)

Keychain Raksasa Daun Felt
Bagi sya raksasa ni sangat comel...
Tapi byk respond bilang tak comel...
Yeke... :'(

Keychain Bintang Felt

Keychain Anak Ayam Felt

10pcs setiap design as per requested...

Consignment order ni agak mencabar jgk kan...
1. Sebab kene siapkan dalam masa yg singkat...
2. Sebab kene pikir sendiri nak bg apa...
3. Sebab berdebar tggu hasil jualannya...

HUhuhu...
Apapun, consignment order ialah one of my fevret...
Yang paling fevret ialah bulk order..
Walaupun untung tak byk,  tapi saya hepi bila pikir kami bekerjasama mencari rezeki.. ^_^

K la.. Sebelom saya bebel macam mak nenek, baek saya stop dulu.,..

Tata..

Wassalam...





Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama