Hati Munge2.. ^_^

Salam...

Huhuhuhuhu...
Saya dapat berita yang hepi sangat semalam...
Alhamdulillah... Dan bertahun2 daku menanti .. Akhirnya...
Semoga semua ni akan jadi kenyataan... Amin....

Semalam tak begitu produktif... Saya hanya berjaya siapkan Heart Charm ni...

Felt Heart Charm..

Order from Nita.. Nak bg gift kat BFF...
Bestnya ada BFF... ^__^

Malam tadi baru siap potong2 2 biji bantal love..
Dan ni tgh duk jahit...
Ni adalah order terakhir untuk bulan ni...
Sebab pasni saya nak focus kat satu benda yang sangat penting...
Kui kui kui,....
Doakan saya ek...

Pastu selepas 6hb nanti baru proceed ke order yang seterusnya...
Alhamdulillah...

Sebenarnya macam dah lama tak buat order yg terus menerus camni.. Mula2 nak start tu rasa cam malas2..
Tapi bila dah start menjahit, haaa...  mula la taknak stop...
Belom siap yang ni, timbul pulak idea nak wat mende lain...
Pastu ada la keje yang terbengkalai...
Mmg perangai buruk saya ni...

Ok seme..
Nak sambung jaet plk..
Tata,,

Wasalam...


2 Ulasan

Terbaru Lebih lama