Craft of the Day: Felt Pencil Case

Salam...

Mood craft tak berapa nak ada ni...
Godek2 blog crafter, FB crafter nak tengok kraf cantek2; tapi semuanya macam pakat takmo update je...
Kenapa korang....
Semua takde mood cam saya jugak ke...?
Abes tu kat mana saya nak dapatkan semangat berkraf...
Huuuuuuuu......T____T

Kesiannya saya.... :(
Takpe la... Create mood sendiri la kot....

Pagi tadi wat ni kejap...

Felt pencil case gedabak...

Lepas dah siap ni saya rasa dia ni macam gedabak sangat la...
Saiz 12x23cm...
Gedabak tak...? 
Huhuhuhuhuuu!
Tak tau la sape yang sanggup bawak dia ni gi sekolah...

Takde mood punyer pasal design pun simple je...
Harap ia mampu memulakan mood berkraf saya....

Ni ialah ready made...
Sape nak bole isi borang dan bagitau nama apa nak letak kat atas tu...
Nak letak nama ke, wish ke atau apa2 je la perkataan..
Jangan wat karangan sudah...

Pasni nak try buat craft of the day for ready made item...
Sambil2 siapkan doorgift ni..
Ada 171pcs more to go...

YeeHaaaa!!!

Wassalam....





Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama