Felt Pillow : I love you

Salam...

Dah lama giler tak wat video kan...
Last saya upload ialah 6 bulan yang lepas...

Jumaat aritu saya free lalu menghabiskan masa menjahit sebiji bantal felt dalam mood yang ala2 tak ada...
Mood berkraf masih berada di bawah tahap kritikal..
Maybe stress akibat tarikh keramat semakin menghampiri dan kalut sebab banyak lagi belom siap..
Tapi secara logiknya, kalo stress pun bukannya semua tu secara automatic akan siap..
Baek tak payah stress dan buat je secepat yang bole kan...
Senang citer.. Duk kalut pasai pa...

Jom layan saya buat felt pillow ni...

Video ini dah dicepatkan berkali2 ganda...
Jenuh gak nak mengedit ni.. Dah ingat2 lupa camne nak mengedit namun berjaya jugak..
Pastu nak upload pun problem gak rupenyer...
Ada la dalam 6 kali percubaan, kali ke 6 baru berjaya...
Pasni takmo wat video bantal dah.. Panjang sangat masanya... 
Sepanjang saya membebel ni la..
Huhuhuhu

Nak tengok hasilnya...?

Tada!! Felt Pillow I LOVE YOU

Kaler striking giler...
Begitulah strikingnyer cinta saya pada awak.. (Ececeh, konon.. XD)

Wassalam....



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama