Button Bulat 9mm yang ada Empat Lubang

Salam...

Kelakar kan tajuk atas tu, tapi itulah hakikatnya.....

Erm...
Gian! Gian! Gian!

Gian giler nak potong felt dan packing bertingkat-tingkat..
Giler gian...

Hadoi...
Kalo gian potong felt pun dah camni; camana pulak gian dadah ek...
Naseb baek saya giankan perkara yang sehat...
Huhuhu....

Baru tadi dapat update yang felt baru je shipped pagi semalam...
Nampaknya tak sempat la saya jual sebelom tutup kedai...

Tak aci betol laaa... :(
Kiter dah gian yang teramat sangat dah ni....X<


Takpe la, mende nak jadi kan...

Eh...!
TAu tak, tau tak...
Asma Felt Box dah ada dua ahli baru....
Bukan baru sampai.. Dah lama sampai tapi baru nak tunjuk...

Okay, bagi hint sket ea.. Ianya sejenis butang...
HUhuhuhu...

Serious, saya suka butang ni...

Tengok! Suka tak? Suka tak?
Weeeeeee...

Button bulat 9mm yang ada empat lubang
Haha..
Cam kelakar pulak nama ni...
Disebabkan dah ada butang bulat kecik kaler2 9mm (yang dua lubang), jadi saya tak tau nak letak nama sape kat ahli baru Asma-Felt-Box ni...
Bezanya cuma 4 lubang kan, jadi bagi la nama Button bulat 9mm yang ada empat lubang.
Okay tak nama ni...
Takot kene reject kat JPN plk pasai panjang sangat...
Kui kui kui...

Ahli baru seterusnya saya akn update kemudian...
Sebabnya saya takde idea dah nak update blog (sebab takde felt, tutup order handmade dan pulun siapkan brg kawen.. BArang kawen takmo tunjuk dulu; tak syok la tunjuk awal2.. Huhuhu!). 
JAdi simpan idea tu untuk next entry la...
Takpe la ea, saya ngelat sket...
Huhuhuu...

K la, nak sambung jaet.. Ada 40pcs je lagi nak siapkan...
bye2 korang..

Wassalam...




Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama