Hello 2013..

Salam...

Selamat datang 2013...
Tahun lps azam saya nk happy sampai cerah.. Walaupun tak berapa nk cerah happynyer tp lebih hepi berbanding tahun2 yg sebelomnya...

Ni first time saa tulis entry blog dgn menggunakan phone.. Saya tak menyukainya kerana susah giler nk tekan huruf2 ni. Tekan lain, tubik lain. Pastu backspace byk kali.. Tp nk try jgk. Kan dh masuk 2013 mesti la nk buat pembaharuan sket... Huhuhuhu...

Tahun ni saya ada azam tau..
Walaupun ada byk komen kat fb yg cakap "bila tahun baru kafir; nk sambut, nk wish, nk azam; tp bile tahun baru Islam xde plk nk wish, nk sambut, nk azam... Yeke.. Seingat saya bile Maal hijrah kte seme smbut, kte wish kt fb n ramai yg berazam... Azam Maalhijrah sy ialah nk solat di awal waktu.. Walaupun mcm x brape nk berjaya lagi tp nk wat jgk smpai jadi.. Huhuhuhu...

Okay, azam tahun 2013 secara peribadinya ialah saya nak happy mulai harini sampai la 31hb disember thn ni. Nk happy mcm dlm gmbar ni.. Gambar bunting paralimpiad ni... Gambar ni saya nak letak kat perenggan ni, tp bila guna phone tak tau plk kat mana dia akan muncul.. Sy takleh posisikan.. Huhuhu... Ikot dia je la nk muncul kat mana... Cuba korang tgk gambar tu.. Gembira tak gajah tu... Gembira kan.. Gembira yg teramat st terpancar diwajahnya.. Sy pn nk gembira camtu jgk sepanjang masa.. Huhuhu

Azam utk Asma Felt Box ialah Nak dapat pendapatan bersih 2.5k sebulan.. Huhuhu.. Kecik tak azam tu... Mmg kecik. Azam mesti la realistik baru bole dicapai dlm tempoh setahun. Pqstu tahun dpn tambah lg jd 3k.. In Shaa Allah.. Amin....

Apa azam korang tahun ni...?

Wassalam...

4 Ulasan

  1. tahun baru, dah tak lama dah nak majlisnya...=)

    selamat tahun baru kak asma...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat Tahun bAru, Ros Putih...
      Tu la tinggal 3 minggu lagi..
      hadoi.. Cam tak sempat je.. :P

      Padam
  2. chaiyok2.... semoga azam tercapai...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama