Borong Felt Flower Brooch

Salam...

Phew...
Baru dapat update blog...

Betul la kan...
Bila lapang, lapang sangat....
Bila busy, busy sangat...

Tapi kan, skrg sy rasa saya ni dah matang sket.. (Hohoho.. yeke...?)
Sbb dulu bila lapang sy mengeluh, "Adoi, boringnya la idop aku ni.. Xde keje nk buat."
Bila busy pun mengeluh, " Adoi, banyaknya keje.. Kalo dapat rehat dan lari jauh2 kan best.."

Tapi skrg bila lapang saya rasa, "Phew.. Leganya dapat rehat.."
Bila busy, "Wah, excitednya... Rasa taknak balik kampung, taknak tido, tak sbar2 nk pagi sbb nak buat semua keje ni.."

Kenapa ek...?
Semua yang berlaku ni adalah perkara yg sama...
Tapi corak pemikiran yg berbeza telah mengubah cara kita melihat sesuatu peristiwa...

Tibe2 saya realize something...
Idop kita ni sangat teruk disebabkan idop kita memang teruk; atau disebabkan kita melihatnya sebagai teruk?
NTah la... Sy pun tak pasti...
Mungkin ia hanya satu proses kedewasaan je kot...
Huhuhuhu...

Ok la... Bebel bebel pulak.. :P

Sebelom cuti panjang aritu saya sempat siapkan bulk order flower brooch ni...

Brooch Bunga Borong

Ni brooch bunga lipat, tapi saya buat pesen lain sikit...
Suka kaler putih tu... >_<

Yg ni pula brooch bunga simple...

Nampak simple tapi tak la sesimple mana pun..
Hahahaha....


Sesiapa yang berminat nak borong sila isi borang kat sebelah ya...
Mekasih...

Wassalam...



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama