Felt Handmade: Felt Cute Coin Purse

Salam..

Saya dah taip satu karangan panjang berkenaan kemarahan saya terhadapat pihak yang bertanggungjawab menahan sepeluk felt saya masih masih takmo release smpai skrg (kalo sekontena nak tahan berhari2 tu aku paham la kenapa.. Kalo setakat sepeluk kain sebesar batang anak balak tu pun nak reman bagai; mmg 10 tahun bertapa pun masih aku tak paham kenapa)... Tapi saya delete sebab buat apa cakap tentang benda yang kita tak suka... Baik cakap tentang benda yang negative... Baik cakap tentang benda yang menggembirakan hati... Kannnn...

Baru2 ni saya buat felt coin purse yang kecik comel untuk letak kat salah satu booth...
Rasanya ni booth kat Sarawak kot... (haha.. bole plk lupa.. :P)

Cing... 4 sekawan....

Tak buat byk; sebab masa singkat kan...
Terfikir nak buat coin purse ni utk doorgift...
Best kan dapat doorgift coin purse... Handmade pulak tu... 
Hhohohoho...

Nah.. Baik punyer posing...

Blue Bear Felt Coin Purse

Cookies Felt Coin Purse

Chick Felt Coin Purse
(brads love tu saya nak buat sebagai hati dia.. Tapi nampak macam tapak kaki la pulak..
Kikikikiki)

Sweet Pink Felt Coin Purse

Nak order utk kegunaan sendiri, sebagai hadiah, doorgift utk event dan majlis atau nak borong utk jual balik; 
bole isiborang di sebelah, atau email ke asema84@gmail.com


Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama