My New Header!

Salam....

Cak!!
Terkejut tak? Terkejut tak?
Eleh, tak nak ngaku... kuikuikui....

Comel tak blog saya? Ramai2 cakap: COMEL!!
Ala, jangan la.. Malu ai... X>

Saya tukar kaler sikit dan tukar header baru... Header tu saya Encik Google yang bagi, dia jumpa kat mygraphics.com
Layout masih sama, cuma ada sikit susun atur je...
Ni kejap je ni... 2 3 bulan lagi tukar lagi.. Hohoho...

Semalam saya tak buat pun projek Ramadhan...
Saya buat projek lain... Takleh cakap lagi, belom sampai masa... Huhuhu...

Sebok godek2 utk projek tu tetibe terjumpa satu quote yang sangat menarik...

Huhuhu...
Teringat kat ibu saya...
Ibu saya pandai menjahit.. Tapi dia tak amik upah sebab dia ni teliti sangat time menjahit...
Dia menikmati setiap detik bersama kain dan mesin jahit...
Jadi progressnya tak laju...

Dari kecik lagi, kami biasa pi beli kain utk baju raya pada minggu terakhir Ramadhan..
Time tu baru ibu start menjahit baju kami...
Bila saya dah masuk U, saya terperanjat bila dapat tau sebelom masuk bulan puasa semua perempuan bincang pasal "dah tempah baju raya?" dan "nak beli kain utk baju raya"..
Saya rasa cam tak logik la belom puasa dah pikir hal raya...

Tapi bila dah makin dewasa, baru tau yg hal tu adalah perkara biasa sebab taylor dah stop amik order sebelom start puasa lagi.. JAdi semua orang mesti cepat2 hantar...
Kini saya rasa bertuah sangat dapat ibu yang pandai menjahit...
Dari kecik kami dapat pakai pelbagai jenis baju gara2 ibu pandai menjahit...

Saya pun nak anak saya bangga jugak dengan saya...
Cuma saya belom ada anak dan belom pandai jahit...

Semoga kedua2 ni akan berlaku dengan jayanya...
Amin....

Dan kpd semua taylor di seluruh dunia yang merempit sepanjang bulan Ramadhan ini, saya mengucapkan 
CHAIYUK! CHAIYUK!!!!

Wassalam....

P/S: Tajuk my new header tapi 

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama