Felt Kit Starter Pack in BULK!

Salam...

Berita baik untuk orang Kuantan yang nak beli Felt Kit Starter Pack...
Kini korang boleh dapatkan starter pack ni terus kat kedai...
Kalo rasa macam nak pegi sekarang pun bole jugak..
So tak perlu nak tunggu sehari Encik Posmen kacak hantar barang ni...
Terlalu excited kan sampai tak sanggup nak tunggu.. Kuikuikui....

Ni la Starter Pack versi Excited
Saya re-pack semula memandangkan display dalam kedai, kastemer mesti nak tau barang apa yg ada kat dalam kan.. Kalo beli online, bole baca detail satu2...
Siap bole tanya lagi sampai 30 coversations selama beberapa hari baru decide nak beli...

Ok tak packing macam ni?
Simple2 je tapi put lots of efford jgk la nak pikir sampai dapat jadi macam ni...
Packing item satu2 pun agak memakan masa jugak..
Tapi hasilnya berbaloi-baloi.. >_<


Setiap Starter Pack akan didatangkan dengan Template Book ni...
Dalam buku ada gambarajah jahitan asas dalam felt craft dan beberapa template asas yang korang boleh guna.
Sangat best untuk beginner yang baru nak cuba main-main dengan felt craft ni.
Yang dah pro tu tak perlu nak komplen banyak2 ya...
Nama pun starter pack kan... 
Kalo Expert Pack baru la template gempak punya.. macam template rumah 3D ke, atau tempate Optimus Prime yang bole bertukar rupa (ceh, lebih-lebih plk aku ni..)

(erm..maybe saya bole buat Expert Pack pulak pasni... :/)

Ada 10 pek je yg available kat kedai..
Nak test market dulu, tengok ada sambutan tak...
HArganya RM30.00 je tau...

Kedai mana tu..?
Haa. Kalo nak tau bole email saya ya : asema84@gmail.com
Saya bole je tulis kat sini, tapi saya nak tengok feedback dari orang Kuantan...
At least tau berapa orang orang Kuantan yg follow dan berminat nak dapatkannya...

Ok, cepat2 sebelom kehabisan...

Wassalam...

p/s: pwh, ada butang baru masuk kedai... Nnti sy update.. >_<






Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama