Butang Bunga 11mm dan Ribbon Crimp nak let go..

Salam...

Butang Bunga 11mm dan restock...
Kali ni lebih banyak warna dan lebih menawan hati..
Tak caya? Tengok ni:

Flower Buttons 11mm
Harganya masih RM1.50/10pcs..

Comel kan..? Comel kan..?

Sebelom ni butang 11mm yang ni:
Butang yg ni saya nak jual murah2 je..
RM1.00 je 10 biji...

Bole terus order kat SINI ya

Selain tu, ribbon crimp ni pun saya nak let go
Ribbon crimp ni saiznya 10mm utk ribbon 9mm
Warna cantek cuma cengkamannya tak berapa kuat...
Biasanya saya letak gam uhu atau glue gun kat tengah2 antara ribbon dan crimp ni sebelom kepit dorang..
Tapi leceh la..

Saya dah order yang lain, tapi tak pasti kuat ke tak..
Yg baru order ni mahal sikit.. 
Tapi kalo bagus tak kesah la mahal seposen dua..

Sape nak bole order kat website ya : http://shop.asmafeltbox.com

Tau tak..
Sejak awal bulan ni, saya dah diet tau..
Bole kata saya tak makan nasi. Sekali sekala bila Cik Abang ada kat umah je saya masak nasik n makan dgn dia; tu pun sesenduk je makan.. 
Minum air masak byk2.. Air manis bole kata 2 3 kali je sentuh sepanjang 19 hari ni...
PAstu bila lapar, saya masak telur campur dgn sayur2 atau sayur goreng dengan daging atau ayam.
Biskut dan apa2 yg ada tepung elak makan..
Kadang2 amik gak sekeping sebab geram dia asyik goda ai je...

Tapi..
Tak turun pun berat!
Saketnya hatiku.....

RAsa nak jadi koboi duk atas kuda tembak2 orang..
Pastu ternampak outlaw, amik tali yang hujung dia dah buat loop, pusing2 tali tu kat angkasa sebanyak 3 pusingan lalu lontar ke arah outlaw tersebut terus masuk tepat ke badannya automatic terikat takleh gerak.
Pastu tarik dia kedekuk kedekuk *bunyi tapak kaki kuda* dan gantung kat satu tiang..
Pastu jerit YeeeHaaaa! sambil kuda berdiri goyang2 tangan *kaki depan kuda tu kira tangan la kan* lalu berlalu dari situ dengan segaknya...

Geram tau..
Macam penat je hari2 duk pikir nak masak apa dgn telur ni..
Bila tengok tv , mata asyik terpandang2 biskut, teringat2 coklat, teringat2 aiskrim dlm peti, teringat2 kerepek popodom. Perut tak lapar pun tapi dah terbiasa nak kunyah2...
Last2 tak turun pun..
Argghhh...

Saya diet karbohidrat dan gula..
Jadi saya consume protein n sayur je, nak bagi badan bakar lemak2 yang tersimpan rapi..
Namanya diet Atkins. Kalo nak tau korang Google ek..
Bagus gak diet ni sebab tak dibenarkan lapar..

Mungkin diet saya tak proper atau lemak tepu sangat...
Sabar je la...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama