FELT LEMBUT BESAR

Salam..

Sabtu dan Ahad lepas saya rajin tau...
Tapi malangnya ia menjadikan saya kembali nocturnal...
Waaaaaa.. T__T
Camana ni....?

Sabtu dan Ahad lepas, selain berjalan-jalan bersama suami tercinta, saya menghabiskan masa memotong acrylic felt.

Ini la antara felt yang berjaya dipotong...
Yang ni saiz 46x50cm...
RM4.50/pc

Sebenarnya bukan part potong yang rajin...
Tapi part susun-susun dan amik gambar yang rajin...
Hohoho....

Posing kot depan pulak
Comel kan gambar ni...
Beri tepukan kepada diri sendiri...
*clap! clap! clap!*

Selesai potong, letak kat tepi dulu sebab malas nak lipat sekali lagi...
Cam biasa la..
Saya takleh buat keje yang sama lama2..
Cepat boring...

Dah tinggal sikit dah felt...
Jap lagi nak order yang baru...

Selepas golek2 dan main game, tetibe rajin kembali menerpa...
Lalu saya pun lipat la felt yang dipotong tadi..
Sehingga menjadi sebuah tower..
Bangga punya pasal saya menamakannya FELT TOWER
(nama pun tak kreatif langsung.. Huhu..)

Ni la FELT TOWER..
Memang sengaja dicondongkan sikit..
(iyo la..)

Ada la 2 jam saya biarkan menara felt ni...
Sayang nak turunkan..
Kikiki...

Akhirnya turun jugak...
Susun-susun kat tepi...
Alahai, sikitnya felt saya... :(

Berbakikan masa yang ada, saya pun menggunakan masa ini dengan sebaik-baiknya dengan mempacking butang2... (mempacking?)

Ini adalah yang sempat dirakam..
Pastu packing brooch pulak (tak rakam sebab syok sangat buat keje)
Berakhir la hari saya dengan gembira..

Best tak karangan saya?
Bole dapat A tak..?
Kalo taraf UPSR bole la dapat A..
Hohoho...

Ok la..
Merepek je arini..

Kepada korang yang nak order acrylic felt besar dan butang-butang tu, isi je borang kat sebelah kanan ni ya..
Ataupun bole terus order kat http://asma-felt-box.com

Jom sambung buat keje jom

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama