Borong Koleksi Yummy Button Brooch yang Cute Miut!

Salam...

Penat jugak update website ni...
Saya tukarkan gambar-gambar tu kepada background putih.
Tak pasti la okay ke tak?
Saje je nak selaraskan gambar tu supaya nampak sama...
Masih banyak lagi belum siap.. Buat sikit2..
Sikit-sikit lama lama jadi bukit. Betul tak?
Hohoho...

Selain tu saya juga dah update design YUMMY BUTTON BROOCH yang cute sangat ni.. >_<


Antara design brooch butang comel ni ialah:
























Ada banyak lagi design, tapi cuma ni je yang saya amik gambar haritu..
Korang pun tau kan saya ni jenis malas nak amik gambar..
Aiyooo..
Bila nak berubah ni..?
Takpe, nanti next order saya amik gambar lagi ya...

Harganya:
RM1.00 sebiji...
100biji = RM90.00
500biji = RM400.00
1000biji = RM750.00

Kalo korang nak request design dan kaler pun bole..
Cuma email asema84@gmail.com atau whatsapp 0183798330

Sape yang nak borong brooch ni untuk jual sebagai menambah pendapatan sampingan, amat la digalakkan...
^_^

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama