Voucher RM30

Hi..

Korang ada blog?
Tak tau nak tulis apa kat blog..

Jom dengar suggestion saya..

Buat satu entry di blog korang mengenai kedai kraf online asma-felt-box.com.
Include sekali perkara berikut:



  1. Masukkan salah satu dari logo di atas.. 
  2. Masukkan minimum 2 gambar; bole amik kat blog ni, shopping cart atau facebook page asma-felt-box atau gambar barang2 asma felt box yang korang pernah beli
  3. Masukkan link : asma-felt-box.com
  4. Masukkan link : facebook.com/asmafeltbox
  5. Cakap perkara elok2 tentang kedai online asma-felt-box. TAk perlu puji-puji sangat tau. Cuma bagitau reader yang kedai saya ni wujud dan dorang boleh order barang2 craft secara online. Itu dah cukup. Kalo takde idea nak tulis apa, bole tulis mana-mana antara perkara berikut:
    • beli kat website dapat kumpul mata dan tebus dlm next order. Takde expired date.
    • beli kat website lebih RM100 dapat pos percuma
    • harini bayar esok pos. pos setiap hari kecuali Sabtu, Ahad dan cuti umum
  6. Guna ayat sendiri ya, jangan plagiat. Anggap je korang tengah practice buat esei.
  7. Minimum 110 patah perkataan. Nanti saya kira.
Lepas dah tulis tu, bagi link entry tu kat ruangan komen ni. Sekali dengan email address yang korang gunakan utk login website asma-felt-box.com. Kalau nak privacy bole direct email saya kat asema84@gmail.com.

Apa ganjarannya?

Ganjarannya ialah VOUCHER BERNILAI RM30; pastu tawaran tamat.
Voucher ni saya kreditkan terus kat akaun korang (kat website yer, bukan akaun bank), dan boleh digunakan utk next pembelian. Best tak? Best tak?

Tapi syaratnya mesti cukup 7 sifat di atas..
Kalo tetibe tak cukup, nanti saya inform dan korang alter balik.

Jom jom.. Tulis tulis... 
NI bukan macma join giveaway.. GA naseb2 dapat..
Yang ni confirm dapat.. ^^

Wassalam...

4 Ulasan

Terbaru Lebih lama