Diary Ramadhan Asma 2

Salam...

Bulan puasa ni memang tak buat craft..
Tempahan ditutup sehingga saya abes beraya tau..
Lepas abes raya nanti baru start pegang jarum... ^^

Bulan puasa ni ni luangkan masa membaca je..
Pastu main game..
PAsti godek2 tengok kawan2 jual apa..

Bulan puasa ni sales separuh kurang dari kebiasaaan..
Tapi shopping 2x ganda lebih banyak dari kebiasaan..
Acaner tu..?

Terutama sekali bila tengok biskot raya..
Saya suka biskot raya homemade..
Baru2 ni saya beli popiah mini dan karipap mini..
Tapi popiah tu tak sedap langsung..
Dah ler besar, tebal sangat kulitnya, berminyak, serunding dalam tu ciput je.. T__T
Karipap mini tu ok je la. Tapi memang besar dan keras..
Sakit gusi mengunyah..

Takde la murah mana pun..
Tapi takde gaya homemade la..
Ni kilang made punya style ni.. Takde kasih sayang dalam pembuatannya.. :(

My second gold dah sampai...


Gold kali ni beli yang 0.5 gram je
Kecik sangat! Kiyut! >__<

Yang ni gold coin tau, ramai ingat ni dinar..
Bukan...
Dinar harganya RM739; 
Ada satu lagi suku dinar harganya RM203
Kalo nak sekeping 2 dinar harganya RM1446

Yang gold coin ni harganya RM100 sekeping..
Next time beli suku dinar pulak..
Target nak beli setiap item sekeping..
Nak kumpul.. ^^

Ramai tanya, dah kumpul banyak2 ni nak jual kat mana?
Saya ada jawab dalam blog emas saya ni..
Kalo nak tau, baca link bawah ni ya..

miss goldkeeper : Kat Mana Nak Jual Emas?: Ini adalah soalan pertama yang ditanya setiap kali terbaca penerangan saya mengenai emas. Tak disangkal lagi, saya sendiri pun tanya soalan...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama