Pixel Beads

Salam...

Selamat datang bulan Ogos..
Wow, dah masuk bulan lapan dah?
Sekejapnya masa berlalu...
RAsa macam baru je sambut tahun baru..
Tup tup dah nak hujung tahun dah..
Ada lagi 4 bulan nak masuk 2016.. T__T

Saya ada hobi baru tau...
Main pixel beads, cantum-cantumkan biji bulat2 ni menjadi corak dan bentuk yang pelbagai..

Saya nampak orang main ni sejak mula-mula berkraf dulu
Tapi tak terdetik nak try..
Baru-baru ni nampak beads ni kat market, terus beli sepaket
Lepas buat sekeping, rasa tak puas pulak. sikit sangat pixelnya..
Apa lagi, borong banyak2.. Main la kau puas-puas...

Nak try pixel ni? Jom dapatkannya dari saya.. :>

klik gambar utk beli
Ini lalah pixel beads
Warna pixel yang available..
Ada 15 warna kesemuanya..

Cuma warna hitam tu tak jual, sebab tak elok..
Apapun, korang akan dapat sepaket hitam ni secara percuma dengan setiap pembelian..
Warna hitam baru dah otw, dah sampai nanti saya update tau..

klik gambar utk beli
Ini pulak tapak templatenya..
Senang utk korang susun pixel tu nanti.

klik utk beli
Yg ni pulak kertas gam pixel beads..
Selepas korang susun pixel tu nanti, lapik dengan kertas ni dan iron dengan seterika.
Bagi pixelnya cair sikit dan melekat antara satu sama lain..
Senang je, 2 3 minit pun dah siap..

klik utk beli
Ni pula penyepit...
Penyepit ni tak wajib pakai..
Kalo jari korang gemuk macam saya, disarankan guna utk memudahkan keje..
Yg jari halus mulus tu, rasanya tak perlu kot..
Nak pakai pun bole..

Dapatkannya kat sini:


Harga semua dah tertulis..
Takde rahsia-rahsia..

Dan seperti biasa, dapat pos percuma kalo beli lebih dari RM100 kat website..
Kumpul point dan tebus yg bei kat website..

Yang taknak beli kat website, whatsapp je saya kat 0183798330.
Waktu menjawab whatsapp ialah antara 11pg-4ptg
Order whatsapp tak dapat pos percuma dan point tau..
Special utk pelanggan website shj.

Meh saya tunjukkan beberapa hasil pixel yang saya dah buat..
Budak baru belajar jugak ni.
Hehe..

cupcake beads

 snail beads

bow beads

ketupat beads

Orait, jom jom kita sambung keje..
Saya takde Monday Blues..
Tapi ada Friday Blues, sebab tak sabar nak cuti..
Hohoho.

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama