Mask Extender Versi Merdeka crochet tutorial (video)

Salam 

Sebelum ni saya ada tunjuk mask extender merdeka versi gedabak tu kan. Saya dah pakai tau, jalan-jalan kat Tesco haritu. Rasa segan pula memikirkan ada setongkol gedabak atas kepala ni. Huhuuu

Kemudian, saya tak bole nak elakkan diri dari mengait satu lagi mask extender yang lebih kurang sama, cuma saya kecikkan sikit kegedabakannya sesuai dengan jiwa saya yang agak pemalu ini. Hew..hew

Amacam? Comel tak?

Sesuai untuk kita yang segan nak menjangok tapi nak tunjuk juga semangat patriotik di bulan kemerdekaan ini.

Cam biasa la saya, saya jual dan korang dm la kalo nak order k.

Tapi kalo rasa taknak order, korang bole je buat sendiri.

Cam biasa lagi, saya tak dapat mengelakkan diri saya dari menunjukan tutorial cara mengait mask extender versi merdeka ni kepada korang semua melalui video di bawah.


Klik video ni untuk belajar step by step cara membuat extender yang sungguh daring ini.

Bole la melaram lepas ni ya..

Semoga bermanfaat!



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama