Crochet Box Bag

Salam... 

Nak update satu projek yang dah lama siap.
Dia punya lama tu sampai semua dah sold out. Haha.
Punya la lama tak update blog 😅

Crochet Box Bag in dah house y'all.

Pelangi
Pelangi

Green

Sour

Brown

Candy

Crochet Box Bag ni sesuai dijadikan bakul untuk carry benda penting yang bukan berharga.

Macam lunch box, baju n pampers anak, barang² kait dan sebagainya.

Memandangkan saya tak letakkan zip, jadi jangan la letak phone dan beg duit dalam tu. Mudah sangat kene seluk nanti terutama kalau naik pengangkutan awam.

Projek Box Bag ni saya buat santai-santai je. Bila siap terus letak kat Shopee dan ajaibnya semua dah sold out.

Saya ada beli 7 benang lagi untuk restock bag ni. Baru siap dia biji. Stop kejap, buat projek² lain pula.

Saya memang macam ni, banyak sangat ongoing project dalam satu-satu masa. Pastu terbengkalai.

Maybe saya kene buat entry pasal projek terbengkalai untuk ingatkan diri sendiri supaya siapkan lah cepat projek-projek tu.

Huhuhuuuu.

Wassalam




Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama