Percubaan Mengait Amigurumi Sloth

Salam

Walaupun saya sangat minat amigurumi, tapi secara jujurnya, saya sendiri tak mahir mengait anak patung comel-comel ni.

Part yang paling susah bagi saya ialah menyulam mulut dan camtum-cantum bahagian badan.

Failed betul dua benda ni.

Dah banyak kali cuba tapi cam biasa la hasilnya memang buruk. Tak payah berharap² tak buruk. Confirm buruk.

Baru-baru ni saya try buta seekor sloth yang (sepatutnya) comel. Tapi hasilnya :

Tak comel!
Hahahahhaha.

Kenapa rupa awak tak comel?
Tidak seperti yang saya bayangkan.

Penat tau buat.


Walaupun tak comel, saya tetap bangga dengan hasil kraftangan saya.
Lagi banyak praktis, lagi la comel, betul tak.

Sloth ni dah selamat menjadi bahan buli toddler saya tu.

In shaa Allah saya akan kait lagi seekor dan kali ini akan upgrade kecomelannya.

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama