Internet Slow, Design Keychain Tetap Jalan.

Salam...

La ni internet is very2 slow...
Nk loading 1 page pn dh amik 5 minit...
Btul2 buang masa...

Disebabkan blog ni, dan business online ni msih sgt2 baru; saya dgn tekunnya search cara nk ajak org, at least jenguk ke blog yg tak seberapa ni...

Saya pn try search mane2 online directory utk mempromosikan blog ni...
Dan juga community yg turut sama jual brg secara online...

Namun itu semua terbantut gara2 tenet yg sgt slow mcm siput sedut...
Sabar je la aku...

Takmo bebel lagi (wlaupn dh byk bebel dh)...
Sy dh msukkan items baru ke dlm my online store ...


Kat bwh ni adalah itemnya...
Keychain jersi bola utk Anas....
Anas sokong pasukan Belanda, so nk sgt baju oren...
Dan number pilihan beliau ialah No. 11...

Ni muka depannya....Dan di bawah n pulak muka belakang...

Jersi ni saya amik design World Cup 2010...
Nak tempah pasukan mana2 pn boleh. Saya akan cari design tu or email je gambar jersi tu kat saya. No hal punyer....

Selain jersi di atas, saya pn dah buat (takmo guna perkataan design cos rasanya ader org yg buat design yg lbh kurang sama kot) dua HP strap yg sgt sedap...

Yummy... My fav biscuit... Chipsmore.....

Dan telur goreng....
Huhu.. Bestnyer, nak2 mkn ngn mee goreng pagi2, ade smbal nasi lemak sket...
Pergh! Sungguh memikat selera...

Alamak, lapar la pulak...
Saya chow dlu ek... Nk goreng telur...

Hihi...

Wassalam....



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama