Red HP Pouch n Broadband Case...

SAlam....

Akak kedai sebelah adar order HP pouch utk anaknya...
Jom kita terjah!

 Nak kaler merah, benang itam...
Alamak, gambo dh blur...

 Nak ladybug sekor...
Alamak, mata tak tampal lagi...

 NI selepas dikatup... 
Button tu berlakon je tu....

Ni pula broadband case....
 Dia nak plain jer...
Kaler sama gak...

 Plain.. ALamak, boringnyer...

Cam biasa, saya wat 2 layer...

Idop saya la ni dh out of control...
Sy tak dapat manage time dgn baek..
Dan yg penting saya tak dapat buat hobi saya....
Iaitu golek2 sorang2...

Waaaa...
Giannya nk bergolek....

Semalam dah kena brainwash ngn ayah...
Ayah lebih suka saya benti keja n wat produk byk2...
Sbb sy ni jenis nk buat benda teliti sgt; mana ada masa....

So arini nk bgtau bos pasal nak benti...
Tapi bila tgk muka bos yg tersangat baek tu; tak sampai hati la pulak...
APa la...

Camne ni...
Camne nk bgtau bos yg sy nk benti....
Waaaa....

Wassalam...






1 Ulasan

  1. mesti sbb da sangat bizi, tu yang kena sound ngan ayah tu kan...aih...acanne nak benti nih...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama