Koleksi Raya 2011

Salam...

Huhuhu...
Lupa pulak.. Aritu cakap nak tunjuk koleksi raya kan...
Jom!









HUhu...
SApe nak.. SApe nak...
Unfortunate!

Sebenarnya saya nak jual start 15hb secara online, tapi dapat tau Poslaju takkan laju lagu selepas 22hb, terus tak jadi...
Sebab takot brg ni tak sampai sebelom raya...

APapun saya menjualnya secara offline dan skrg pun masih lagi restock...
Seperti yg saya jangka, org ramai mula membeli pd 22hb.. Sebab time tu org dah start dapat bonus dan gaji...

Namun begitu selepas raya nanti brooch ni seme masih akan restock... Sebabnya saya dah apat tempat utk display seme craft2 yg saya buat ni... So ready made akan ada banyak lagi la selepas ini...

Huhuhu...
Bersemangat!

Wassalam...

P/S: COmel kan model tu.. HA... Ini la saya.. SApe cakap saya ni orang dewasa... Kui kui kui.... >_<

P/S ke-2: Takde la.. Ni adik bongsu saya... Beria2 sgt nk jadi model.. Hari2 tanya, "Kaklong hari ni bole tak ANis jadi model.. Nak pakai baju ape... Nak pakai tudung tak.." HUhuhu... TApi saya sangat respek sebab dia masih mampu bertahan sepanjang sesi fotografi.. Sebab saya dah abeskan byk masa adjust kamera (kan saya tak pandai gamik gambar); dan dia masih lagi posing tak gerak2 sambil senyum comel...
Sebagai balasan, saya bagi dia apa2 pun aksesori yg dia mau.. Dan dia melompat2 kesukaan...

Kui kui kui....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama