26/09/2011

ELMO

Salam...

Erm.... erm....
Camne nak start entry ni...

Wokep... Sy dpt byk request yg minta buat ELMO...
Saya menolak semua request tu mentah2... sebab saya tak tau ELMO tu haper...
Ingatkan dorang cakap EMO...

Tetiba beberapa hari lepas, adik sepupu saya minta saya buatkan HP strap ELMO utk dia..
Nak 2 biji pulak tu...

Kalo org laen, mmg tolak mentah2 dah, tapi demik darah daging sendiri, tak dapek nk menolaknya...
Pastu tanya ENcik Google; camne rupa EMO...
Encik Google marah. Dia kata, "Bukan EMO la; ELMO!" Pastu dia terus tunujkkan gambar ELMO yg hepi memanjang...

Rasanya cam takde la sesusah mana kan..
Lalu, terus buat drafting dan jahetkan utk Shafiq ni...
Inilah rupa ELMO ituuuu.....


Shafiq nk 2 biji...
Dia satu, awek dia satu....


Elmo ni kecik je haaaa...
Saya jual RM3.50 sebiji...
Ok la kot...

Leceh gak nk wat ni....

Wassalam....

3 comments:

  1. saya pun penah wat elmo gak..kecik2 ni mmg nmpak senang tp klu dh byk mau pinau mata gak jahit...hihihi

    http://nuhazcollections.blogspot.com/2011/06/elmo.html

    ReplyDelete

Adbox